HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

نفس من

استجابت دعا

1390/3/16 17:39
نویسنده : پریسا
755 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا چشم در راه محبت تو بودم تا دل بیتابم را نوازش دهد، روح نا آرامم را تسکین دهد و دعای خیر دوستان را مستجاب کند...

چه مهربان آرام میکنی دل مادری را که چشم در راه فرشته ایست تا با نگاهش روزهای پر دردش را فراموش کند...

امروز خبری خوش از  هلنا کمی احوالم رو بهتر کرده، دست به سوی آسمان بردم و شکر گذار یگانه مهربان هستی شدم.

ا پزشک معالج هلنا خبر داد که وضعیت ریه و عفونت های ریوی دخترم بهتر شده و امید به عدم نیاز  دستگاه تنفس براش بیشتر شده. یعنی خدای بزرگ در رحمتش رو به روی من و همسرم گشوده و دعای همه اقوام و دوستان رو داره مستجاب  میکنه.

به امید روزی که فرشته من ترخیص بشه و با خنده هاش از شما دوستای مهربونش تشکر کنه.

الهی آمین یا رب العالمین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان زینب
16 خرداد 90 17:18
سلام ،یعنی حال هلنا جون خوب شده؟باور کن تا دیدم به روز کردی زود اومدم تا جویای احوال هلنا بشم
مامان شازده کوچولو
16 خرداد 90 19:59
سلام پریسای عزیزم قرار نبود بیام ولی دلم طاقت نیاورد که از دختر گلم بیخبر باشم ، به خاطر خبری که دادی خیلی خوشحالم ، بینهایت ، محمدرضای من معنیه دعا کردن رو میفهمه و خیلی قشنگ دعا میکنه از ته دلش با خدا حرف میزنه ، دیروز وقتی برای هلنا دعا کرد از من خواست که عکس هلنا رو نشونش بدم و من بهش قول دادم که پیغامش رو به شما برسونم ، ما منتظریم به زودیه زود عکس دختر گلمون رو روی صفحه وبش ببینیم ان شاالله
آریان جون
16 خرداد 90 23:48
خدا رو شکر انشاا... که به زودی زود خوب خوب میشه عزیزم امیدوارم خدا دلتون رو شاد کنه
مامان کیارش
16 خرداد 90 23:55
خداروشگر که حال دخترت بهتر شده .امروز صبح هم به وبلاگت سر زدم ولی خبری نبود الان که از حال دخترت نوشتی خوشحال شدم.ان شااله به زودی سالم وسرحال بر می گرده خونه
مامان عسل
17 خرداد 90 9:36
میشه لطفا زود به زود خبر بدین؟ هلنا جون بهتره؟
مامان علیرضا
18 خرداد 90 0:18
توکلتون به خدا باشه حتما بهبودی حاصل میشه
مامان الهام
18 خرداد 90 12:00
خوشحالم
مامان عسل
18 خرداد 90 18:04
سلام چرا خبری ازتون نیست خواهش میکن خبری چیزی ......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد