HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

نفس من

خبر خوش ...

1390/3/18 22:13
نویسنده : پریسا
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، سلام به همه دوستای با محبت هلنا... قلب

توی این چند روز شنیدن خبر بهبودی حال دخترم کم کم داشت به یک رویا  تبدیل میشد، امید داشتم اما باور نمیکردم...

امروز بعد از ظهر ساعت ٦:٣٠ همسرم بهترین خبر خوش دنیارو بهم داد  :   پریسا، دخترمون خوب شده،داره به تنهایی نفس میکشه ...

باورم نمیشد، از خوشحالی فریاد کشیدم و اشک شوق ریختم...

بالاخره هلنا خانم (نفس زندگیم) تحمل کرد و امروز تونست بدون نیاز به دستگاه، خودش نفس بکشه.

وفتی به دیدنش رفتم انگار ساعتها بود که منتظره تا مادرش رو ببینه ، برای اولین بار بود که هر دوتا چشماشو با هم باز میکرد. خدایا چقدر معصوم و ناز شده بود.

انشااله اگه همینطور بتونه تحمل کنه بزودی بهش شیر میدم و کم کم حالش کاملا" خوب میشه.

خدایا ازت ممنونم، ممنونم از اینکه اینهمه به ما لطف داشتی.

از همه شما  دوستای هلنا هم ممنونم...قلبلبخند

به امید خبرهای بهتر از دخترم ، قول میدم وفتی خواستم بهش شیر بدم ازش عکس بگیرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان زینب
18 خرداد 90 22:30
خدا رو شکر،امیدوارم همیشه خبرای خوب بشنوی ،منتظر عکات هستیم
مامان عسل
18 خرداد 90 22:40
خداروشکر چه دختر خوبیه حتما به خاطر مامان وباباش خوب شده ببوسش منم دوسش دارم چه برسه به شما که مامانشی منتظر عکسشیم
مامان کیارش
18 خرداد 90 23:37
خدا روشکر که حال هلنا خوب شده .هوراااااااااااااا
lمامان آریان
19 خرداد 90 10:30
خدارو هزار مرتبه شکر خیلی خوشحالمون کردی مواظب نوگل مون باشید از طرف من(خاله زهره) هم هر وقت بغلش کردی یکی کوچولو پاشو ببوس
مامان هوراد
19 خرداد 90 13:45
سلام خدا را شکر همیشه خوش خبر باشی منتظر عکسها هستیم خیلی زیبا نوشتی اشکم درآمد بوس بوس
مامان شازده کوچولو
19 خرداد 90 18:53
سلااااااااااااااااام وااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییی خداجونم ممنون خیلی خوشحالم پریساجون ، خودت رو آماده کن که ان شاالله به زودی شیرینترین لحظه زندگیت یعنی دادن شیره وجودت به پاره تنت رو تجربه کنی گلم خدا رو شکر میکنم که اولین آرزویی که امشب همه نی نی وبلاگیها داشتن برآورده شده ، منتظر دیدن دختر نازمون هستیم
مامان شازده کوچولو
19 خرداد 90 19:38
شب آرزوهاست باید دری برای مناجات وا شود تا درد بی دوای گناهم دوا شود باید کسی که نزد خدا دارد ابرو وقت سحر به یاد دلم در دعا شود التماس دعا
مامان عسل
19 خرداد 90 22:20
سلام امروز از هلنا جون خبر نذاشتی بهش شیر دادین؟
مامان علیرضا
27 خرداد 90 16:34
چقدر گلت نازه عزیزم وبلاگ پر باری هم نوشتی دستت درد نکنه اگه اجازه بدی لینکت کنم. اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن اگه از عکساش خوشت اومد توی قسمت نظرات بهم بگو یا عکسای گلتو برام به ایمیل بفرست تا خیلی زود و کم هزینه اونارو خوشگل کنم و برات بفرستم. ناز نازیتو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد