HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

نفس من

غیبت کبری

1391/10/9 20:59
نویسنده : پریسا
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و بالاخره این غیبت کبری تموم شد و ما اومدیم.

راستش تو این مدت خیلی سرمون شلوغ بود یه مدت که مسافرت بودیم.بعدش مامانی داره وسایلاشو جمع

میکنه که  جابه جا بشه و منو هلنا هم حسابی کمکش میکنیم.

خب از هرچه بگذریم هلنا خانوم حسابی خانوم شده داره تمام تلاششو میکنه که جمله بندی کنه  در میون تموم

حرفهایی که میزنه من عاشق اینم که تا از خواب بیدار میشه میگه مامانی جیش بشور .

این دفعه هم قسمت نشد واسه مکه تو کاروانها ثبت نام کنیم انشاله دفعه بعد...

هر روز که میگذره احساس بدی  دارم از اینکه وقت کم میارم برای با تو بودن

اینم به سری از عکسات تو این مدت:

دمپایی پوشیدن  عسلم:

:

هلنا و سرمای پاییزه:

 

 

 

هلنا و سرزمین عجایب

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

مامانی روژینا
10 دی 91 16:43
سلام مامانی چه عجب بلاخره اومدین هلنا جونم ماشالابزرگ شده بوس ازطرف خاله
مامان خورشید
11 دی 91 0:36
سلام چقدر کم پیدایی هلنای نازم ایشالله همیشه سالم و سلامت و شاد باشید
الهه مامان یسنا
14 دی 91 16:49
ای خدا چه بامزه خندیده توی کریرش خیلی باحاله
مامان آرتین (الهه)
14 دی 91 20:56
سلام مامانی چه عجب از این طرفا بووووووووس
مامان فتانه
2 بهمن 91 17:14
همیشه به شادی و تفریح خانم کوچولوی ناز
مامان عسل
4 بهمن 91 8:14
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ی عااالمه بوووووووووووووووووووووووسسسسسسس
عاشقانه هایم برای تو
4 بهمن 91 14:05
سلام وای چقدر هلنا نازه ماشاالله مخصوصا عکس آتلیه ش لینکتون میکنم دوست داشتین لینکمون کنین نی نی ماهم تازه به دنیا اومده
مامان رها
10 بهمن 91 5:58
سلام عزیزم خیلی دلم براتون تنگ شده بود هزار ماشا الله چه خانومی شده این جیگر طلا
زهره
24 بهمن 91 18:16
عزیزم من لینکتون کردم منولینک نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامان عسل
17 اسفند 91 5:15
مامانی ریحان جونی
22 اسفند 91 14:57
سلام خانمی امروز تولد گل دخترم دوس داشتین تشریف بیارین
مامان مبینا
23 اسفند 91 0:55
سلام،چه عجب کجا بودید دلمون براتون تنگ شده بود. چقدر دخترمون بزرگ شده ماشالا. ببوسش مامان گل
مامان مبینا
23 اسفند 91 0:55
راستی شما هلنا رو از پوشک گرفتید؟
كتي(مامان آقا مهديار)
29 اسفند 91 0:12
صدمبارک به تو آن عیدکه فردا باشد نـوروز نـوید وصـل دلـها بـاشـد امـیـد که با فضل خداوند جـلـیّ سـال فـرج مـهـدی زهـرا باشـد سال نو بر شما مبارک باد
مامان یسنا
30 اسفند 91 10:18
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
زهره مامان آریان
4 فروردین 92 23:25
سال نو رو بهتون تبریک میگم. امیدوارم سال خوبی داشته باشید
mahdi...ܓܨܓܓܨ
5 فروردین 92 0:31
سلام...وبلاگ خوبی داری...من سرمیزنم وبلاگت وخوشحال میشم شماهم سربزنیدبه وبلاگم شهادت حضرت زهرا روتسلیت عرض میکنم ازشمایه خواهشی داشتم:اینکه وبلاگ منولینک کرده ولوگوی وبلاگ منوبذارین به وبلاگتون خیلی لطف میکنیدتابقیه هم ازوبلاگ مااستفاده کنن....ممنون ومنتظرجوابتونم لوگوی وبلاگ من سمت راست وبلاگ هست خیلی خیلی ممنون...آدرس وبلاگ:http://peirovanemahdi.ir/ راستی من درنی نی وبلاگ هم وبلاگ دارم خواستی سربزن آدرسش:http://farzandenik.niniweblog.com/
زهره مامان هلیا
5 فروردین 92 10:53
سلام عزیزم سال نو مبارک
مامانی درسا
9 فروردین 92 3:51
هلنا و مامان مهربونش خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مامان رها
14 فروردین 92 17:31
سلام دوست عزیزم و هلنای گلم بپاس خوب بودنتون هر بار که از ذهنم میگذرید لبخند پر مهر خدا را برایتان آرزو می کنم سال نو مبارک
دايي علي جون
17 فروردین 92 16:44
سلام سلام شيطوليد؟؟ پيش ما ميايد؟؟؟آره كه ميايد چرا نياين اصلا بدو بدو با ني ني تون پاشين بياين...منتظرما!!! پس من ديگه نگران نباشم ميايد ديگه؟؟ بدويد ديگه...:
زهره مامان آریان
23 فروردین 92 23:53
منا مامان الینا
2 اردیبهشت 92 8:50
پریسا جون خصوصی داری عزیزم
شبنم
3 اردیبهشت 92 18:46
سلام مامان هلنا جون..خیلی خوش اومدید به وبلاگم و الان با دیدن عکس های شیرین این گل دختر زیبا خیلی خوشحال شدم از این اشنایی فکر می کنم من هم توی وبلاگ منا اسم شما رو دیده بودم.. یه کامنت خصوصی هم واستون می ذارم که لطفا اونم بخونید.
رز گل
3 اردیبهشت 92 20:36
سلام مامانی عزیز آپ کردم و منتظر حضور پر مهرتون هستم
مامان ديانا
18 اردیبهشت 92 8:50
ریحانه مامان آرمیتا
8 خرداد 92 22:11
سلام ني ني نازي داريد با اجازتون شما رو لينک کردم به من و ني ني ام هم سري بزنيد و اگه خواستيد ما رو هم به عنوان يکي از دوستاتون لينک کنيد. نظر یادتون نره با تشکر مامان آرميتا کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد