HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

نفس من

راز و نیاز

1390/3/15 17:48
نویسنده : پریسا
814 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٥ روزه که هلنای من بدنیا اومده ، از وقتی که اطرافیان در مورد وضعیتش مطلع شدن همه دست به دعا شدن و هر کس به هر شکلی که میتونه داره برای نفس من از خدا و همه معموصین طلب شفاعت میکنه.

از پدر بزرگ و مامان بزرگ تا عمو، عمه، دایی، زد عمو، زن دایی، دوست، آشنا، همسایه و خلاصه همه کسایی که راجع به حال هلنا فهمیدن حتی دوستای وبلاگی دارن براش دعا میکنن، آحه نوزاد کوچولوی من با اون چهره معصوم و فرشته مانندش، برای همه عزیز شده و امیدوارم با بهتر شدنش برای همه شادی و خوشحالی بیاره...

فرشته های خدا ازتون میخوام وقتی به زمین میایید برای هلنای من دعا کنید، وقتی پیش خدا هستید برای هلنای من از خدا شفاعت بخواهید...

و شما دوستای هلنا ، براش دعا کنید... 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان کیارش
15 خرداد 90 18:01
سلام همین الان می خوام برم نماز بخونم .واسه دختر کوچولوت دعا می کنم حتما خدا صدای تو رو می شنوه و به دختر کوچولوت کمک می کنه.شما هم صبر داشته باشید.ان شااله همه چیز درست می شه.
مامان عسل
15 خرداد 90 18:02
حالش چطوره؟ بهتر هم شده؟ توکل به خدا کن عسل من هم روز هفتم از بیمارستان مرخص شد همه می گفتن خوب میشه ولی من و شوهرم قبض روح شده بودیم شوهرم که همش پای سجاده بود یا گریه میکرد یکی از دوستام بهم گفت از ته دلت با عسل حرف بزن و ازش بخواه تورو بخواد که تا من این کارو کردم بهم زنگ زدن که خانم بچت شیر می خواد باورم نمیشد بهترین کار لمس بچته البته او باید توی دستگاه باشه انشاا... خبرای شاد بدین بزودیییییییییییییییی
مامان زینب
15 خرداد 90 18:04
سلام پریسا جون.واقعا ناراحت شدم .امیدوارم خدا به حق این ماه عزیز بچتو شفا بده و با لب خندون و دل شاد به خونه برگردی عزیزم
مامان شازده کوچولو
15 خرداد 90 19:25
سلام پریسای عزیزم ، مطمئن باش همه ما برای دختر گلمون دعا میکنم وقتی پیغامت رو دیدم بلافاصله به همسرم خبر دادم که براش دعا کنه (اگه یادت باشه محل کارش کربلاست) توکل به خدا ، ان شاالله به حق پنج تن هلنای نازنینم زودی برمیگرده خونه ، محکم و قوی باش وقت کردی به وب محمدرضا یه سر بزن و سرگذشت تولدش رو بخون ، شاید یه کم دلت قرص بشه ، در انتظار خبرهای خوش
مامان عسل
16 خرداد 90 14:08
چی شد؟ لطفا خبرای خوب بده
مامان الهام
16 خرداد 90 15:16
سلام عزیزم-من امروز اومدم توی وبلاگت تا عکس نی نی خوشگلت رو ببینم که با این خبر مواجه شدم-میگن دعا در حق دیگران مستجاب میشه پس خدایا به حق این نه ماه حاملگی که مامان هلنا سختی کشیده تا کوچولوش بزرگ بشه هلنا رو شفا بده-آمین
آریان جون
16 خرداد 90 15:48
سلام پریسا جون من تازه دیدم خیلی حالم گرفته شد امیدوارم به حق پاکی و معصومیت دختر گلت ،خیلی زود هلنا جون خوب میشه و خونه شما رو با وجودش نورانی می کنه به امید شفای همه مریضا علی الخصوص هلنای کوچولوی ما تو هم یه کم صبور باش انشاا... درست میشه عزیزم اینقدر غصه نخور
مامان عسل
16 خرداد 90 17:05
هوراااااااا خداروشکر که داره بهتر میشه معلومه که باید خوب بشه چون من تازه شمارو لینک کردم و میخوام مرتب خاطرات شما و هلنای گلو بخونم
مارال
18 خرداد 90 11:54
دوستم نگران نباش خدا عاشق فرشته هاشه... برای همین همیشه مواظبشونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد