HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

نفس من

مهمونی

1390/6/16 12:40
نویسنده : پریسا
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبمون

هلنا جون :این چند روز مامانی سرما خورده بود نتونستم برات پست بزارم.

دوشنبه رفتیم خانه خاله نسیم(دوست مامانی)دیدن رونیکا جون.رونیکا از شما ١ ماه کوچیکتره.مثل عروسکه

خاله کیانا (دوست مامانی) هم اومده بود پسر گلش رادمان رو هم آورده بود اون از شما ٣ روز کوچیکتره.

خلاصه اون روز خیلی خوش گذشت شما هم کلی با نی نی ها عکس گرفتید .

تو و رونیکا هر کدوم سعی  می کردید دل رادمانو بدست بیارید .مژه

وقتی واسه عکس کنار هم خوابیده بودید تو یه لحظه که همه غافل بودند تو شروع کردی دست رادمانو خوردی .

شیطون مامان کار خودتو کردیااااااااااااااااااااااااااااااااااانیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان حسین
16 شهریور 90 15:27
سلام عزیزم ممنون اومدی پیشمون منم شما رالینک کردم
مامان آریان جون
16 شهریور 90 23:51
ای بلااااااا آفرین خاله قربونت برم که اینقدر تیزی. آفرین به این درایت و آینده نگری
مامان رها
17 شهریور 90 8:53
سلام عزیزم با افتخار لینک شدید
termeh & haleh
17 شهریور 90 10:39
انشاا دختر خوشگل ما هیچوقت مریض نشه در ضمن از پیامت بابت پست * اتفاق* در وبلاگ ترمه ممنونم عرضم به خدمت دوست گرامی جان خودم که: مرسی از حسن نظرت ولی همه همینطور وقتی کسی از غم دوستش یا حتی غریبه ای که رهگذری بوده و دردل کرده و تو از ناراحنیش به فکر میری . همون معنی رو میده . همگی مثل هم هستیم و البته برای من هم گاه و بیگاه اتفاق میافته نه همیشه باز هم از ابراز لطفت ممنونم و دختر خوشگلت رو میبوسم
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 12:52
سلام نفس خاله خوبی ؟ مرسی که بهمون سر زدی از حالا شیطونی کردنو داری یاد می گیری ناناز من مواظب خودت باش
مامان ابوالفضل
19 شهریور 90 14:05
وای مردم از خنده آفرین دختر زبل ما
mamane ronika
19 شهریور 90 22:01
helenaye nazaninam khale nasim fadat she.be zudi akse sheytanateto vasat mifrestam.bosssssssssss
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد