HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

نفس من

مسافرت

1390/6/12 13:32
نویسنده : پریسا
515 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم منو تو و بابایی این چند روز تعطیلی رو رفته بودیم مسافرت.تو خیلی خوشحالی می کردی همش می

خندیدی رفته بودیم  (سامان ) اون شهر نزدیک اصفهان بود.رودخانه زاینده رود از وسط شهرش رد می شد واونجا

 کلی درخت بادام و گردو و هلو داشت.خیلی هم هوای خوبی داشت از جاذبه های شهرش پل زمان خان بود .

دخترم منو بابایی عاشق سفریم دوست داریم تو هم دوست داشته باشی.

راستی کار جدیدی که یاد گرفتی به بغل بر می گردی .وقتی ١ ماهت بود شستتو می خوردی اما الان تمام

دستتو می خوری  همچین ملچ مولوچ می کنی که دل ما ضعف می ره.

هلنا بابا مجید بهت می گه فرشته کوچولو و عاشقانه دوست داره .ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان آرین
12 شهریور 90 14:31
عزیز دلم ایشالا همیشه مسافرت بری خاله جونی
مامان قندعسل
12 شهریور 90 14:57
سلامممممم عزیزم ممنون که به ما سر زدیایشالله همیشه به سفر و خوشی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
12 شهریور 90 15:20
مرسی که به ما سرزدی عزیزم. همیشه در سفر و به شادی. ما هم مسافرت رو دوست داریم. بابای آرتین هم از الان برای سفر با آرتین خان برنامه ریزی کرده.
مامان آریان جون
12 شهریور 90 23:07
همیشه به گردش خانومی. خاله دستت مثه اینکه خیلی خوشمزه است.بده ما هم تست کنیم یه کوچولو
مامان تارا - سارا
13 شهریور 90 7:47
آی قربون دخملی ناز بشم که این همه عزیزه. سلام مامان گل مرسی از اینکه به ما سر میزنی . دخملیتو یه ماچ آبدارش کن.
مامان رها
13 شهریور 90 10:38
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی دخملتون خیلی نازه اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم
منا
13 شهریور 90 12:06
سلام پریسا جون خوبی مامانی؟ نی نی گلمون خوبه؟ یادش بخیر منم مجرد که بودم 2 بار با خانواده ام رفتم شهرکرد و سامان و بن و پل زمان خان چه خاطرات قشنگی از اونجا دارم
مامان النا
13 شهریور 90 13:27
سلام عزیزم ایشالله همیشه شاد وسلامت باشید بووووووووووووس برای هلنای گلم
مامان نی نی گولو
14 شهریور 90 23:46
سلام مرسی سر زدید با اجازه لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد