HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

نفس من

عذر خواهی

1390/5/9 19:41
نویسنده : پریسا
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام   

اول از همه یه عذر خواهی از همه دوستای عزیزم می کنم .راستش هیچ وقت فکر نمی کردم انقدر وقتم  پر بشه که حتی نتونم به وبلاگم سر بزنم .

تو این مدتی که هلنای عزیزم اومده خونه حسابی سرگرمم کرده.خدارو شکر حالش خوبه و حسابی هم شیطونه و کلی هم گریه می کنه.

از این به بعد سعی می کنم زود به زود  به روز بشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آریان جون
10 مرداد 90 1:01
خدا رو شکررررررررررررررررررر خیلی خوشحالم ار اینکه حال همه تون خوبه.خیلی نگرانتون بودم. هلنای گلو از طرف من ببوس
مامان آریان جون
10 مرداد 90 1:01
آمد آن ماهی که نامش رمضان است معده از آمدنش شدیدا نگران است ! ... اندکی صبر … “زولبیا بامیه ” نزدیک است ! " التماس دعا"
عاشق باران
10 مرداد 90 1:08
ما همچنان منتظریم...
عمه زهرا
22 مرداد 90 15:35
AshshshsshshshsheeeeGhetoOOooOnammm
مامان کیارش
23 مرداد 90 13:00
واقعا خوشحال شدم که اومدید.هلنا کوچولو روببوس
مامان شازده کوچولو
23 مرداد 90 16:53
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد