HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

نفس من

دخترم داره بزرگ می شه

1390/5/29 17:00
نویسنده : پریسا
502 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام به همه دوستای خوب من و هلنا جون:niniweblog.com

مامانی دیروز واسه اولین بار از ته دل خندیدی چه لحظه قشنگی بود  زل زده بودی تو چشمای منو

بابایی  می خندیدی.تازه  نازم ٢ تا کلمه هم حرف میزنی.

وقتی شیر می خوای با گریه می گی:ایمهخجالت

به مامانی می گی:ماقلب

وای هلنا جونم دیروز کلی با هم درد و دل کردیم..از خدا می خواستم  که به من یه دختر بده تا وقتی که بابایی نیست دیگه تنها نباشم.خدا چه زود دعای منو مستجاب کرد.هنوزم باورم نمیشه که تورو دارم.کاشکی بتونیم پدر و مادر خوبی برات باشیم دختر خوبم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آریان جون
30 مرداد 90 1:03
ای جانم.چه زود شروع کردی حرف بزنی.شیرین زبونی میکنی و دل مامانی رو میبری.ای ناقلا
مامان عسل
7 شهریور 90 13:43
خیلی قشنگن لحظات با دختر بودن آرزو میکنم میشه شاداب و سالم باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد