HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

نفس من

سلامتی هلنا در شب لیله الرغاىب

1390/3/24 1:23
نویسنده : پریسا
839 بازدید
اشتراک گذاری

 

امشب خداوند در یکی از بهترین شبهای های ماه رجب ، شبی که همه بهترین آرزوهارو دارن، بهترین و بزرگترین هدیه آسمونی رو به من و همسرم تقدیم کرد و کمک

کرد تا هلنا جون خودش به تنهایی و حتی بدون اکسیژن کمکی نفس بکشه...

وای خدایا چه لحظه شیرینی بود دیدن دخترم در سلامتی کامل...

خدایا  از تو  ممنونیم و شکرگزار توییم تا همیشه...

این هم اولین عکس هلنا خانم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آریان
20 خرداد 90 0:17
آرزو میکنم امشب که شب آرزوهاست آخرین شبی باشه که هلنا جون تو بیمارستانه و از فردا با حضورش خونتون رو نورانی کنه
عاشق باران
20 خرداد 90 12:07
سلام خدا رو شکر که دخترتون خوب شده ما ده روزی رفته بودیم مشهد و به اینترنت دسترسی نداشتم الان که اومدم دیدم چه همه اتفاق افتاده توی این ده روز... تولد نفستون مبارک انشالله که همیشه سالم باشه و سایه ی شما بالای سرش
شهلا
20 خرداد 90 23:25
سلام عزیزم..خوبی؟؟ خیلی خبر خوبی بود...وقتی شنیدم و دیدم هلنارو خیییییییییییییییییلییییییی خوشحال شدم و کم مونده بود گریه کنم.. ماشالا هزار ماشالا خیلی نازه..الهی عمه قربونش بشه.. هلنا جون زود بزرگ شو تا برنامه های 3 نقطه و بقیه جاها با حضور خوبت ادامه پیدا کنه ایشالا زوده فوری بیاد خونه تا بیایم کلی ببینیمش..عاشقشم
haleh
22 خرداد 90 1:12
خوشحالم که همچین نعمتی داری حس مشترک خوبی با همه مادر ها هست وقتی آدم نگاه این کوچولو ها میکنه همینطور اشکش سرازیر میشه از لطف خدا
مامان ریحانه
23 خرداد 90 9:16
سلام خدارو شکر خیلی خوشحالم هلنا جونو بببوسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد