HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

نفس من

هلنا خانم با ناز اومد...

1390/3/13 19:43
نویسنده : پریسا
761 بازدید
اشتراک گذاری

فرشتهسلام به همه دوستای هلنا ، نفس زندگیم

بالاخره هلنا خانم ساعت ٩:١٥ صبح چهارشنبه ١١ خرداد از شکم مامانیش بیرون اومد و چشمای نازشو به روی دنیا باز کرد. هورا

وقتی دکتر بیدگلی بعد از گذشتن چند دقیقه کوتاه از عمل سزارین دختر نازمو روو بغلم گذاشت ، زیباترین احساسی که یک انسان در تمام عمرش میتونه حس کنه ، احساس کردم و از خوشحالی با تمام وچود از خدا تشکر کردم.

ماجرا از این قرار بود که صبح ساعت ٦:٤٥ با پاره شدن کیسه آب از خواب بیدار شدم و مجید همسر دوست داشتنی من بلافاصله با یه چشم بهم زدن منو به بیمارستان پارسیان رسوند ، بعد از انجام کارهای اولیه به اتاق عمل راهی شدم اما کمی استرس داشتم که دکتر آرومم کرد و با یه چشم بهم زدن هلنا خانم بدنیا اومد...

ادامه دارد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان شازده کوچولو
13 خرداد 90 19:54
سلااااااااااااااام تبریک میگم خوش اومدی خانم کوچولو مامان و بابای مهربون چشمتون روشن
مامان عسل
14 خرداد 90 2:26
مبارکه انشاا... با ناز و نوازش مامان و بابا بزرگ شه
haleh & termeh
22 خرداد 90 1:54
حسو میگیرم چیه قشنگ هست و با کلی هیجان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد