HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

نفس من

تاخير طولاني ما

1390/11/20 8:50
نویسنده : پریسا
978 بازدید
اشتراک گذاری
سلام سلام صد تا سلام. ما دوباره اومديم اول اينكه از همه ي دوستاي خوبمون ممنونم كه به يادمون بودن و تو اين مدت با نظرات مهربونشون خوشحالمون كردن .هلنا خانوم يه ١٠ روزي سرما خورده بود و حسابي هم بداخلاق شده بود .و بعدشم يه كم كارهاي شخصي داشتم كه اون هم مزيد بر علت تاخير ما بود.به هر حال اين روزاي سخت تموم شد هلناي من هر روز داره شيطون تر ميشه الان كلمه هايي كه ميكه :بابا،مامان،ددر،ني ني،ادا(بده)،ابو(به به)،ابا(اب)،ايمه،مه(من). سينه خيز ميره اما بيشتر دوست داره تاتي كنه مامانشو خيلي دوست داره تا نميبينتش كريه ميكنه . هنوزم خبري از دندوناش نيست،دستاشو ميشناسه وقتي بهش ميكيم دستات كو نشون ميده ميكه انا ،ميكيم زبونت كو نشون ميده و... اين روزها با سرعت بنز ميكذره و ما... 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

مامان نسترن
20 بهمن 90 12:13
قربونت برم فرشته کوچولو....دلم برات یکذره شده...از دست این مامان پریسا که فکر دل ما رو نمیکنه....افرین به شما که اینقدر خوب پیشرفت کردی عزیزمدوستت دارم خاله جون
مامان الهه
20 بهمن 90 12:34
سلام آفرین به عسل خانوم که اینهمه چیز یاد گرفته اسفند دونه دونه چشم نخوره دردونه
مامان مبینا
20 بهمن 90 13:17
سلام/نگران شده بودم که البته بی علت هم نبود نگرانیم،امیدوارم که دیگه از این اتفاق ها برای دختر نازمون نیوفته/ آفرین به پیشرفت های هلنای زرنگ
مامان آنیسا
20 بهمن 90 13:57
افرین به این همه پیشرفت مامانی پس عکساش کو؟ما دلمون واسه دخملیت تنگ شده
مهسا مامان مرسانا
20 بهمن 90 15:51
قربونت برم خاله....ماشاالله برای خودش خانومی شده دیگه........پریسا جون ببوسش از طرف من......
0مریم مامان عسل
20 بهمن 90 16:03
وای چه عجب. هر روز میومدم اما خبری از پست جدید نبود. خداروشکر که حالتون خوبه. کاش عکس هم میذاشتی از هلنا جون. مرسی که به ما سر میزنی عزیزم.
زهره مامان آریان جون
20 بهمن 90 23:12
سلام عشق خاله قربونت برن که اینقدر زود شروع کردی به شیرین زبونی تا دل ما رو ببری انشالله همیشه سالم و سرحال باشی خوشکلم مامانی خانوم دلمون برا شما هم یه ذره شد.منتظرتونم
مامان یسنا
20 بهمن 90 23:14
سلام دلمون تنگ شده بود واسه شیرینکاریات خاله جون!!!!!
خاله ی امیرعلی
21 بهمن 90 0:06
سلام عزیز دلم خانومی ممنون بابت مهربونیات مرسی که به ما سر میزنی ای جوووووووووووونم انقد دلم برای هلنا ی ماه تنگ شده بود که نگو کاش از عکسهای خشملش برامون میذاشتی گلم قربون شیرین زبونیات بشم من موش بخوره زبونتو جیگری عزیزم خواهری میگه نگران دندون در نیاوردن هلنا جون نباش هرچقدر دیرتر بهتر ببوس عسل شیرین و خوردنی رو
مامان آرینا موفرفری
21 بهمن 90 0:53
سلام جیگر خاله هرروز شیطونتر از دیروز.خوشحالم که حالت خوبه خوبه عزیزم.آفرین به دختر زرنگ و باهوش .
مامانی درسا
21 بهمن 90 1:37
عزیز خاله . توی این مدت چه کارا گه یاد نگرفتی . دوست دارم و خوشحالم که دوباره اومدی .
ستاره آسمونی
21 بهمن 90 10:58
آفرین دختر زرنگ و باهوش. منتظر خبرها و عکس های جدیدت هستیم
مامان وندا
21 بهمن 90 13:03
سلام عزیزم ایشال که گل خوشگل ما حالش خوب شده باشه قربونت برم خاله جون که اینقدر باهوشی و این همه کلمه یاد گرفتی اینم جایزه واسه فسقلیه شیرین زبون
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
21 بهمن 90 23:16
ای جااااااااااااانم دلم قنج رفت ، احساس کردم صداشو میشنوم که این کلمات رو میگه. پریساجون از طرف من حساااااااااااااااااااااااابی ببوسش
زهره مامان هلیا
22 بهمن 90 2:36
ماشالله هلنا جان معلومه دخمل با هوشی هستی آفرین
مریم مامان ملینا
22 بهمن 90 13:48
فدات بشم که سرماخوردی و بداخلاق شدی. خیلی مریضی بچه ها سخته مامانی درکت میکنم حسابی بهت سخت گذشته ولی خب خداروشکر به سلامتی سپری شد و حالا دختر ناز و شیطونت واست بلبل زبونی هم میکنه. ای جان که اینقدر زود همه چی رو یاد میگیری عزیز خاله......
مامان اميرحسين
22 بهمن 90 16:22
سلام خوبي پريسا خانم ايشالا كه هلنا جون خوب شده باشه خوشحال شدم كه آپ كردين
رها خانوم
22 بهمن 90 19:57
مرسي كه اومدي و منو خوشحال كردي هلنا جووون
عاشق باران
22 بهمن 90 22:30
خداروشکر که حالت خوب شده خاله جون ماشالله داره حسابی خانم میشی. مامانی زودتر عکس هلنا خانمو بذارید دلمون براش تنگ شده...
مامان پریسا
23 بهمن 90 21:14
سلام. خدا رو شکر که خوب و سلامت هستید. این وروجک شیرین زبونو از طرفم ببوس
مامان آيلا
24 بهمن 90 9:49
خوش اومدیم چه با سرعت خانمی صبر کن ما هم به شما برسیم
مامان ریحانا
24 بهمن 90 10:56
سلام خوبید پریسا جون ببخشید با تاخیر اومدم پیشت اما همش به یادت بودم تازه از سفر برگشتم و می دونی کلی کار با یه وروجک شیطون خوب خداروشکر همه چیز عالییه قوربون انا گفتنش برم نمیخوای از هلنا جون برامون عکسی بذاری؟
مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 بهمن 90 19:42
خدا رو شکر که هلنا جون خوب شده. هر روز براش اسپند دود کن.
faeqeh
28 بهمن 90 1:01
سلام سلام دوست مامانی و دوست بارانی دلمون تنگیده بود بابا حالا خدا رو شکر دخملمون خوب شده شیطونی کن ولی مریض نشو جوجه شیطونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد