HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

نفس من

دست مامان پریسا

1390/10/7 10:59
نویسنده : پریسا
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

وای مامانی نمیدونم چی شد که اینجوری شد  چند روز بود دستم خیلی درد میگرفت گفتم برم یه عکس

بندازم خیالم راحت بشه یهو دکتر گفت:

برو عکس بگیر بیا بعدشم تا عکسو دید گفت خانوم باید دستتون رو گچ بگیرید و اینجوری شد که مجبور شدم

با یه دست وبال گردن بیام خونه.

دختر نازم ازت معذرت می خوام  که مواظب خودم نبودم و با این شرایط فعلا نمی تونم بغلت کنم  و تو هم

تقلا می کنی که بیای تو بغلم...

ولی قول میدم تا 1 ماهه دیگه تلافی کنم 

اینم یه عکس از دست مامانی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (39)

محدثه
7 دی 90 11:03
سلام اخه الهی چی شده مامانی هلنا


سلام عزيزم انشالله زود خوب مي شه
سانلي پرنسس
7 دی 90 12:39
سلام چه ني ني خوشگل ونازي خدا براتون حفظش كنه مثل يه فرشته ست.
خدا بد نده ايشالا دستتون زودخوب ميشه.
هليا جونمو ببوسين.ممنون كه به وب ما اومده بودين با اجازه لينكتون كردم.هميشه شادوخرم باشين وخنده مهمون هميشگي لبهاتون باشه


سلام دوست خوب و مهربونم ممنونم منم لينكتون مي كنم بازم به ما سر بزنيد
مامان رويين
7 دی 90 13:18
انشا الله كه خيييييييييلي زود خوب بشيد
مرسي كه به ما سر ميزنيد
ميشه بگين كدوم عكس رويين و ميگين؟


ممنونم عزيزم عكس اتليه واسه تولدش رو
مامان وندا
7 دی 90 13:54
سلام پریسا جون چی شده ؟ایشالا زودتر خوب بشین


مرسي عزيز دلم
faeqeh
7 دی 90 15:05
وایییییییییییییییییی
چی شدی آخه؟هلنا جونم بوس کن مامان زود خوب شه


عزيزم يه دفعه شد .حتما خاله جون
مامان ریحانا
7 دی 90 17:58
وایییییییییییییییی با چه ذوقی اومدم وبلاگتون
چی شده پریسا جون
خیلی ناراحت شدم شکسته چطوری آخه؟
ایشالا که زودتر خوب بشی خیلی سخته با یه بچه


عزيز مهربون مرسي دوستم
مامان زینب
7 دی 90 19:33
از چی اینجوری شده؟
نگران نباش زود خوب میشی



يه دفعه مرسي عزيزم
مامان نفس طلایی
7 دی 90 21:47
عزیزم چرا اخه یه دفعه ؟ بلا دور باشه ازت


ممنونم عزيزم نميدونم بدشانسي
مریم مامان ملینا
8 دی 90 13:11
سلام پریسا جون
بلا به دور عزیزم. صدقه زیاد بده
ایشالا که زود خوب میشی و هلنا جونو بغل میکنی



سلام مرسي عزيزم حتما
مامان نسترن
8 دی 90 16:13
دوست خوبم امیدوارم به زودی زود دستت خوب بشه و بتونی این نازنین خاله رو به راحتی بغل بگیری


مرسي عزيزم انشالله
مامان یسنا
8 دی 90 17:38
مامان پریسا شیطنت کردی؟!!!!
زود زود خوب بشی مامانی که منتظر خاطرات قشنگ هلنا جونم هستم


بله حسابي حتما عزيزم
كتي
8 دی 90 21:22
واي پريسا جوووووووووووووووووووون چي شدي آخه
الهي بميرم
مواظب خودت باش زود خوب بشي خانومي
واقعا ناراحت شدم



واي خدا نكنه عزيزم مرسي از مهربونيت
مامان سونیا
8 دی 90 23:42
خدا بد نده خانمی انشالله که زود خوب بشید ممنون که به سر میزنید


ممنونم عزيزم بد نبيني
مریم مامان عسل
9 دی 90 0:08
وای پریسا جونممم! چی شده عزیزم؟! بلا دوره انشاالله. مواظب خودت باش. هلنا گوچولو بهت نیاز داره! زودتر خوب شو عزیزم.


جونم عزيزم يه كم بدبياري.مرسي دوستم
كتي
9 دی 90 17:08



ممنونم عزيز دلم
مامان اميرحسين
9 دی 90 22:59
بلا به دور پريسا خانوم چقدر سخته تو اين شرايط ايشالا 1 ماه زود تموم شه


مرسي عزيزم انشالله
مامان مبینا
10 دی 90 0:57
خدا بدنده خانمی،چی شده


بد نبيني عزيزم بد شانسي
مامان رها
10 دی 90 9:49
سلام خانومی بلا به دور عزیزم امیدوارم زود زود خوب بشید


سلام ممنونم عزيزم
faeqeh
10 دی 90 16:09
حالت خوبه؟بهتر شدی؟


مرسي عزيزم يه كم سخته ولي كاري نميشه كرد
مامان نسترن
10 دی 90 17:03
بیا به سالی که جدید و تازست خوشامد بگیم، بیا تک تک لحظه هاشو گرامی بداریم،

بیا این سال نوی پربرکت رو جشن بگیریم. کریسمس مبارک



ممنونم كريسمس شما هم مبارك
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
10 دی 90 20:01
الهیییییی
این خیلی بده ولی غصه خوردن دردی رو دوا نمیکنه ، دعا میکنم هرچه زودتر خوب بشی عزیزم و بتونی هلناجونم رو حسااااابی بغل کنی و لذت ببری ، مواظب خودت باش خانمی


مرسي دوست خوب و مهربونم بله درست ميكي انشالله
خاله ی امیرعلی
10 دی 90 20:48
سلام مامان هلنا خوبید؟بلا به دور
انشالاه به زودیه زود خوب میشید


سلام خاله مهربون مرسي عزيزم انشالله
سارا(مامان شهیار)
10 دی 90 21:07
سلااااام.تفلد 7 ماهگیت مبارک هلنا جون....شهیارم 7 ماهه شد.(خدا بد نده خانمی .انشاا.. زودی خوب بشی...)


سلام عزيزم مرسي خاله جونم تولد شهيار جونم هم مبارك از طرف منم ببوسش خاله خوبم
مامان ریحانا
11 دی 90 0:27
سلام
7 ماهگیت مبارک هلنا جون
پریسا جون خوبی عزیزم؟


سلام ممنونم خاله جونم بله عزيزم منم خدارو شكر بهترم
امیرمسعود
11 دی 90 8:23
سلام. وقتی عکسو دیدم شوکه شدم . خیلی سخته با نازدونه ای هفت ماهه ... مهم نیست وقتی خدا هست مشکلی نیست ...
برات آرزوی سلامتی دارم


سلام دوست خوبم بله درسته
مامان دریا
11 دی 90 12:58
واااااای خدا بد نده ایشالله زود زود خوب میشی و دختر نازتو بغل می کنی


بد نبيني عزيزم انشالله
نرگس
11 دی 90 13:01
هی وای من !!!!
چی شدی دوست جون ؟
الهی بهتر بشی عزیزکم دستتو بده بوس کنم خوب بشه
بازم میام ایشاء الله خبر بهتر شدنتو بنویسی


اينجوري شدم دوست خوبم مرسي عزيز دلم حتما مهربون
تینا
11 دی 90 15:44
سلام پریسا جون شیطونی کردیا
امیدوارم زود زود خوب شی عزیزم


سلام عزيزم بله حسابي مرسي دوست خوبم
مامان ریحانا
12 دی 90 2:31
سلام خوبی ؟
اگه پیشت بودم حتما رو دستت البته روی گچش یه یادگاری می نوشتم


سلام عزيزم كاشكي بودي من به جاي شما مينويسم .بوسسسسس
مامان ریحانا
12 دی 90 2:32
کار تعویض پوشک هلنا به عهده ی بابا مجیدشه ؟


شبا بله عزيزم ولي تا قبل از اينكه بابايي بياد مامانم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
12 دی 90 18:00
خدا بد نده عزیزم. امیدوارم به زودی زود خوب شی


مرسي عزيزم بد نبيني ممنونم
مامان وندا
12 دی 90 19:06
سلام پریسا جووون بهتر شدی که ایشالا،نفس خاله رو ببوس،دلم تنگ شده واستون،هزار تا بوس واسه خودت و هلنا جون


سلام عزيز دلم بهترم ممنونم ما هم زودي ميايم خاله مهربون .بوسسسسسسسس
مامان آریان جون
12 دی 90 23:54
خدا بد نده دوست جونم.انشالله زودتر خوب بشی و بتونی دختر نانازت رو بغل کنی.


بد نبینی عزیزم مرسی دوست خوبم
حسنا سادات
13 دی 90 8:44
خدا بد نده پریسا جون


بد نبینی عزیزم
ستاره آسمونی
13 دی 90 10:51
خدایا زودتر دست مامان هلنا رو خوب کن تا بتونه نی نی نازش رو بغل کنه


وای مرسی عزیزم از دعای خیرت مهربونم
مامان صدف
13 دی 90 13:05
آخه چرا؟
مامان رها
14 دی 90 9:03
سلام عزیزم چطوری الهام جون میبینم که با دستت کنار اومدی عزیزم دخملت خیلی جیگر شده
مامان آرینا
15 دی 90 1:08
آخ مامانی چرا اینطوری شدی.خدا بد نده.انشاله زود خوب می شید.
مامان پریسا
18 دی 90 13:11
وای خدا نکنه آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد