HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نفس من

عکس بچگی

1390/10/4 14:26
نویسنده : پریسا
2,033 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز مامان امروز داشتم آلبوم عکس رو نگاه می کردم و رفتم تو حال و هوای دوران بچگیم که به قول

 

مامان نانا مامانی خودم حسابی آتیش می سوزوندم.

 

چه دوران خوبی بود من و دایی بابک که چند سال از من بزرگتره واسه هم هم بازیهای خوبی بودیم .

 

تو فایل عکسای شما عکسی رو دیدم که برای بار اول تو بیمارستان وقتی از دستگاه اومده بودی بیرون و

 

چشمای نازتو باز کرده بودی  ازت گرفته بودیم  و منو برد به حالو هوای اون روزا.

 

دختر نازم می دونم که تا چشم به هم بزنم واسه خودت خانومی شدی ولی هر روز که می گذره بیشتر

 

 نگرانت می شم .

 

دلم نیومد تنهایی این روز رو گذرونده باشم اینم چند تا از این عکسا:

 

این اولین عکس شما با چشم باز بعد از به دنیا اومدن با موهای فشن

اینم مامان پریسای شما

اینم مامانی که انقدر مامان نانا لباس تنش کرده افناده

اینم که مامانی که با دهن کجی عکسو خراب کردهنیشخند

دایی بابک مهربون

دایی سامان شیطون

بازم دایی سامان

اینم منو دایی بابک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (36)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 دی 90 17:32
یاد باد آن روزگاران یاد باد
مامان ترمه
4 دی 90 21:52
خیلی کیف کردم همیشه شاد و سلامت باشی در پناه حق
مامان ریحانا
5 دی 90 1:03
سلام قالب جدید مبارک چه کاره خوبی کردی عکس بچگیاتو گذاشتی
مامان ریحانا
5 دی 90 1:03
ایشالا همیشه سایتون بالا سر هم باشه جای عکس بابا مجید خالی
مامان صدف
5 دی 90 9:44
وای که چقدر این عکسای قدیمی قشنگ و خاطره انگیز هستند.
مامان صدف
5 دی 90 9:46
هر چی نگاه میکنم میبینم که شما رو تو لینک دوستانم ندارم. با اجازه لینکتون میکنم
مامان نفس طلایی
5 دی 90 11:59
عزیزم چه فوق العاده بود دوران خوب کودکی
سارا(مامان شهیار)
5 دی 90 18:57
سلام عزیز دلم.قربون این دخمل ناز بشم.چقدر عکساتون قشنگه.عاشق عکسای قدیمیم.ممنون که به ما سر زدین.این شهیار ما همش میگه از طرفش هلنا جون و ببوسین.خوب حالا میبوسین یا نههههه
مامان نسترن
5 دی 90 21:26
یادی از دوران کودکی به ادم حس و حال خیلی خوبی میده.پست خیلی زیبایی بود


ممنونم عزیز دلم
مامان الهه
5 دی 90 21:35
سلام ممنون از اینکه به ما سر زدید دختر شما هم هزار هزار تا نازه
شهرزاد مامان حسین
5 دی 90 21:49
چه عکسای خاطره انگیز و قشنگی. مامانی شما هم کوچولو بودین از اون دختر دلبرک ها بودین ها


مرسی گلم نظر لطفتونه
مامان الهه
5 دی 90 21:57
ممنون از این که به ما سر زدین دختر شما هم هزار هزارتا نازه


خواهش می کنم عزیزم لطف داری بازم بیا دوستم
مامان یسنا
6 دی 90 0:04
آلبوم بچگیهامون پراز خاطره است عکسایی که به خاطر نوع دوربین و عکاسیهای ناشیانه همیشه یه جای عکس ایراد داشته ولی خیلی خیلی به دل میشینه


دقیقا همینطوره عزیزم
مامان ابوالفضل
6 دی 90 0:18
ای جانم
چه عکسهای قشنگی
یاد بچگی بخیر


مرسی عزیزم واقعا
مامانی شیما وحدیث
6 دی 90 0:31
سلام مامانی هلنا جون
چقدر بچه گیاتون ناز وخوردنی بودین .
خیلی ناناس بودین .حتما حالاهم ...دل میبری
هلنا ی عزیزچرا تو شیشه بود ؟
فقط مامانی حجم عکسات وبیارپایین تا بهتر دیده بشن


سلام عزیزم نظر لطفتون
راستش هلنا زود به دنیا اومده بود و ریه اش کامل نبود اکسیژن می گرفت
چشم حتما دوست خوبم
مامان اميرحسين
6 دی 90 0:42
خيلي عكسها خوب بودن


ممنونم عزیزم
مامان آرینا
6 دی 90 0:56
سلام عزیزم.شیرین ترین دوران زندگی من دوران کودکی بود.خیلی جالب بود منو برد توی یه حس و حال دیگه.ممنون که باعث شدین یادی از گذشته ها بکنیم.


سلام گلم خواهش می کنم
مامانی درسا
6 دی 90 1:34
سلام عزیزم . دوست خوبم گذر زمان و خاطره هاش همیشه تو ذهن ما میمونه . جالب بود یه روز شما نینی مامانت بودی و حالا هلنا عزیزم . و روز بعد .... چرخش روزگار ادامه دارد.


سلام دوست خوب و عزیزم درسته حق با شماست
نرگس
6 دی 90 8:28
عکس خودتو که برای الانت باشه رو ندیدم ولی حتماً مثل کوچیکیات خوشگل هستی
از اون بچه های موش بودی ها ... ....

ولی به نظر من خوبه که یکسری از روزها می گذره و فقط خاطره هاش باقی می مونه و دیگه آدم تلخیشو به اندازه زمانی که توش هست احساس نمی کنه
نگرانیت برای دختر نازتم قابل درکه با این دوره و زمونه ای که ما توش هستیم معلوم نیست آخر عاقبت این فرشته ها چی می شه
ولی امیدوارم همیشه همیشه همیشه همه اتفاق ها برای همه بچها خوب و خوشایند باشه و هیچ خطری تهدیدشون نکنه

سلام عزیزم ممنون از لطفت
به نظر من میدونی چرا همه بچه ها زیبا هستند چون تا وقتی کوچولو هستن معصومیتشون زیباترشون می کنه مرسی از نظرت دوست خوبم
مامان پریسا
6 دی 90 9:53
چه عکسای ناز و به یاد ماندنی!
حتما تا حالا هلنا جان خیلی بیشتر شبیه مامان شده.


ممنونم گلم بله الان بیشتر شبیه شده
مامان حسین
6 دی 90 10:03
چه عکسای خوشگل و خاطره انگیزی
منو به دوران بچگی خودم برد.
هلنا جونو میبوسم


مرسی عزیزم
faeqeh
6 دی 90 10:58
عزیزم خیلی بامزه بود حتما الانم با دائی جونت صمیمی ای
هلنا جونم بوس بوس


مرسی گلم اره حسابی
مامان آيلا
6 دی 90 11:11
کار خیلی عالی کردی که عکسهای خودتونم گذاشتین من که هنوز فرصت اسکن ندارم نمی دونم ولی این طور که من دیدم این جوجوی ناناس خاله بیشتر شبیه بابایی باید باشه البته فقط با چند تا عکس نمی شه خیلی قضاوت کرد


سلام عزیزم بیشتر شبیه باباشه چشماش به من رفته
مامان کیارش
6 دی 90 11:40
سلام .چه عکسهای جالبی گذاشتی .یادش بخیر.اون موقع همه عکسها همین شکلی بود .خیلی لذت بردم.
رادین کوچولو
6 دی 90 12:04
وااااای خاله چه کار بامزه ای کردی. منم حتما بزرگ بشم این کار رو میکنم.
مامان وندا
6 دی 90 12:46
وای من هی به خودم میگفتم این دخمل زیباییشو از کی داره،پریسا جون خیلی بانمک بودیایاد بچگیها بخیر
حسنا سادات
6 دی 90 13:03
چقدر بچگی خوبی داشتیم.یادش بخیر.
مریم مامان ملینا
6 دی 90 14:37
سلام پریسا جون از عکسات معلوم میشه چه آتیش پاره ای بودی ببخش که شوخی کردم خیلی قشنگن عکسای کوچیکیت. قربون هلنا جون برم با اون موهای سیخ سیخی
تینا
6 دی 90 15:11
سلام چه عکسای قشنگی راستی هلنا جون خیلی شبیه مامانشه ها
عاشق باران
6 دی 90 17:28
پس هلنا خانم به مامانش رفته اینقدر نازه
نی نی نازم
6 دی 90 20:58
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی ...دختر خیلی نازی داری خدابراتون نگهش داره عکسای قدیمی هم که گذاشتی خیلی نازن
مامان آریان جون
6 دی 90 23:21
یادش بخیر کاش هنوز بچه بودیم و نمیفهمیدیم درد بزرگ شدن رو
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
10 دی 90 19:59
سلام ، پس نظره من کو؟؟؟؟ ای بابا ، پریسا جونم کلی برات نوشته بودم ولی امشب میبینم که مثل اینکه بهت نرسیده ، اشکالی نداره ...... ان شاالله همیشه خوش باشی عزیزم.
خاله ی امیرعلی
10 دی 90 20:49
نااااازی هلنا کوچولو رو مامانی بچگیا چقدر شبیه پسرا بودید
بهار(مامانی شهراد)
14 دی 90 15:06
سلام دوست جونی◕‿ ◕یه پست برفی دارم✲ منتظرتم (●̮̮̃•̃) /█\ .Π.
مرسدس
5 بهمن 90 23:10
چه حااااااااااااااااالی کردم از دیدن عکسهای قدیمی.. واااااااااااااای مامانی خیلی دخمل ناز و بلاایی داری...مثل دخمل منه از شیطنت.... ببوسش از طرف من و خیلی مراقبش باش... یه عالمه بوووووووووووس به دیدن وبلاگ ما هم بیا..خوشحال میشیم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد