HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

نفس من

گذر سریع زمان

1390/9/21 14:02
نویسنده : پریسا
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

هلنای عزیزم این روزا داره به سرعت می گذره و من نمیتونم لحظه به لحظه خاطرات با تو بودن رو ثبت

کنم.

یاد اون روزای اولی که اومده بودی  خانه می افتم که دلم می خواست زودتر ٤٠ روزه بشی  وقتی ٤٠

روزه شدی دلم می خواست ٤ ماهه بشی وقتی ٤ ماهه شدی دوست داشتم زودتر ٦ ماهه بشی و 

الان  دلمون می خواد زودتر برامون شیرین زبونی کنی هر روز  که می گذره برامون شیرین تز و دوست 

داشتنی تر میشی.

دوست دارم وقتی تونستی این متن رو بخونی بدونی که منو بابایی تو این برهه زمانی با وجود تمامی

دغدغه های زندگی عاشقانه دوست داشتیم.

ازت یه خواهش کوچیک دارم وقتی بزرگ شدی مارو دوست داشته باش و بهمون احترام بزار.

امیدواریم بتونیم طوری تربیتت کنیم که اینگونه باشی.

اینم چند تا عکس  گل دخترم تو سن ٦ ماه و ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (47)

دوتا عشقم محدثه
21 آذر 90 14:07
به به چه دختر خوشتیپی عزیزم من لینکتون کردم منتظرتم


مرسی عزیزم چشم حتما
مامان آرینا
21 آذر 90 14:54
عزیزم سلام.وای خدا چه نازوملوس شده این دختر شیطون.


سلام دوست خوبم مرسی عزیزم
عاشق باران
21 آذر 90 15:21
مثل همیشه زیبا بود به ویژه آخری...
هر روز ماه تر از دیروز


وای مرسی گلم نظر لطفته


مامان پریسا
21 آذر 90 17:06
سلام گلم چه عکسای نازی.
چرا قدر این مامان مهربونو ندونه خیلت راحت گلم. مثل خودت مهربونه.


سلام عزیز دلم ممنونم از مهربونیته دوست خوبم
مامان نفس طلایی
21 آذر 90 17:15
عسلم انشاالله که بهترین دخمل دنیا باشه براتون


سلام عزیزم انشالله
مامان خورشید
21 آذر 90 17:53
خاله الهی قربونت بشم که اینقدر خنده رویی عزیزم


خدا نکنه خاله جونمی
الهام مامان رامیلا
21 آذر 90 20:08
عزیزم اینو بگم که ما هم دلمون برات تنگ میشه خیلیییییییییییییییییییییی و از اینکه دوست گلی مثل شما داریم به خودمون میبالیم عزیزم دلت برای کوچولوییهاش هم تنگ میشه حالا صبر کن انشالله زودزود بزرگ میشه و دلبری میکنه


سلام گلم ما هم به داشتن دوست خوبی مثل شما افتخار می کنیم بله عزیزم درست می گی
مامان یسنا
22 آذر 90 1:25
آرزو میکنم روزهای خیلی خیلی قشنگی رو کنار هم داشته باشید


مرسی عزیزم شما هم همینطور
مامان آیلا
22 آذر 90 8:09
چه ناز شدی وای شلوار لی با کفش اسپورتشو . لباسهای صورتی طوسی تو برات بافته ناناس خاله راستی تو صندلی غذا می شین بلا


مرسی خاله جون بافتنی هامو مامان نانام برام می بافه (مامان مامانم)بله خاله جون
مامان صدف
22 آذر 90 8:47
تیریپت منو کشته


ای بابا خاله جونم....
مامان رها
22 آذر 90 9:34
سلام عزیزم پریسا جون پدر و مادر همیشه همینطورن هر روز به امید روز بعد گلم این دخملت خیلی جیگر شده اسپند یادت نره میبوسمش اون نازی خانوم رو


بله عزیزم حق با شماست مرسی گل من .هلنا هم شما رو می بوسه عزیزم
تینا
22 آذر 90 15:42
قربونش برم چه ناز شده این دخمله
امیدوارم همه نی نیا مامان باباهاشونو دوست داشته باشن


مرسی عزیز دلم انشالله
مامان وندا
22 آذر 90 16:52
جیگرت برم خاله جون،نمک داری خوردنیه من،هزارتا بوس


مرسی خاله خوبم بوس
مامان نسترن
22 آذر 90 18:23
6 ماهگیت مبارک عزیز دوست داشتنی
امیدوارم همیشه گل لبخند رو لبهای نازت باشه


مرسی خاله جونم ممنونم
مامان ماني
22 آذر 90 23:15
سلام مامان هلنا جون...وااااااي موش بخورتش اين دخملي رو...چه نازه.....يه بوس گنده از طرف من از لپش بكن....من با اجازه تون لينكتون مي كنم.....


سلام دوست عزیزم نظر لطفتونه چشم حتما منم لینکتون می کنم
faeqeh
23 آذر 90 9:36
باورم نمیشه 6 ماهه شدی
شیکر من .همیشه میگم همش ارزو میکنیم نینی هامون زود بزرگ شن ولی وقتی بزرگ شدن دلمون برا دست و پای کوچولوشون تنگ میشه6 ماهگیت مبارک عاشق تیپ اخرت شدم


اره عزیزم تا به خودمون میایم می بینیم بزرگ شدن.مرسی خاله مهربونم
مامان عرشيا
23 آذر 90 10:59
سلام
عكسهاي عرشيا را گذاشتم تو وبلاگش.
يه سري بزنين



حتما
ستاره آسمونی
23 آذر 90 11:50
لحظه ها چه زود می گذرند. کاش می شد تمام لحظه های شیرین زندگی رو فیلمبرداری کرد و روزی هزار بار تماشا کرد.
هلنا کوچولو خیلی ناز شدیا!! مواظب خودت باش گلم


سلام بله کاشکی می شد.چشم خاله عزیزم مرسی
بهار(مامانی شهراد)
23 آذر 90 16:24
سلام گلم آپ کردم بدو بیا که شهراد منتتظرته


حتماعزیزم
كتي
23 آذر 90 23:25
سلام يه سوال؟ ببخشيد اين دخمله يا گوله نمك يا كندوي عسله؟ خوردنيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من ميخوام بخورم اين دخملتو پريساااااااااااااا ماشالله براش اسپند دود بده عزيزم خيلي شيرينه بوسسسسسسسسسسسس
مامان آریان جون
23 آذر 90 23:49
جیگر خودمههههههههههههههههههههه
مریم مامان ملینا
24 آذر 90 10:25
حتمن احترام میذاره پریساجون دختر به این گلی و شیرینی حتمن مامان بابای خیلی خوبی داره. تیپ اسپرت خیلی بهت میاد هلنا جون عاشقتم عزیز خاله
مامان محمد پارسا
24 آذر 90 11:24
مامان رضا جونی
24 آذر 90 12:24
سلام عجب پستی نوشتید منم یاد اون روزا افتادم که رضام تازه بدنیا اومده بود و توی بیمارستان بود و شیر نمیخورد و من آرزو داشتم رضا دو ساله بشه و شیر نخواد بخوره و حسابی رفتم توی اون حال و هوا
دوتا عشقم محدثه
24 آذر 90 13:23
با سلام خدمت شما دوست عزیز محدثه جون (12ساله) تو مسابقه ی جشواره ی نی نی وبلاک شرکت کرده است اگه دوست داشتید به من هم رای بدهید کد من 138 است نحوه رای دادن 1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد. 2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد. 3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد. 4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد. 5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید. مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 450 و 197 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد : 197 450 112
مامان ریحانا
24 آذر 90 18:06
سلام خوبی پریسا جون ای جوجوی خاله چقدر دلم برات تنگ شده بود ماشالا چقدر خانم شدی تو این چند وقته که من نبودم
مامان محمد پوریا
25 آذر 90 17:17
وای خیلی با نمکه این هلنا خانم
مونا (مامان النا)
25 آذر 90 21:06
سلام عسل خالههههههههههههه عاشقتم خوشگل خانمممممممممممم مامان پریسا عکس های النا رو توی آتلیه ی باینری ( کلیک سابق) انداختم.عکس های پارساله.امسال هنوز نبردمش!
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
25 آذر 90 21:26
سلام به دختر کوچولوی نازم و سلام به مامان پریسای مهربون وای پریسا جون هلنا رو از طرف من بگیر توی بغلت و هردو لپش رو با نهایت عشق ببوس دوستتون دارم
مامان ریحانا
25 آذر 90 23:39
پنج شاخه گل شقايق برات ميفرستم از امروز هر روز يکي از اونارو بردار وقتي تموم شد بدون که من اولين کسي بودم ک گفتم يلدات مبارک
مامان ابوالفضل
26 آذر 90 12:01
ای جانم قربون خنده هات ماشاالله حسابی بزرگ شدی چه بامزه همه ی مامان و باباها منتظرن که نی نی هاشون بزرگ بشن غافل از اینکه وقتی بزرگ می شن همش با یاد کوچیکیاشون کیف می کنن
مامان اميرحسين(سام)
26 آذر 90 12:09
سلام ايشالا كه هلنا همون جور كه يه خانم كوچولوي ماهه وقتي بزرگ ميشه هم همينجور بمونه و به مامان باباش احترام بزاره
مامان نسترن
26 آذر 90 21:05
نازی خاله یلدات پیشاپیش مبارک.اپ کردم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 آذر 90 21:30
چه دختر نازی، خدایا
نازنين
26 آذر 90 22:39
ماشالا.خانم كوچولو خيلي هم عجله نكن واسه بزرگ شدن چون يه جايي ميرسه كه مامان دلش واسه اين روزا تنگ ميشه واسه اين شيرين كاريات.
نازنين
26 آذر 90 22:40
النا با كد 159 منتظر حمايت شما در جشنواره است.مرسي
منا مامان الینا
27 آذر 90 9:29
سلام پریسا جون خوبی عزیزم؟ وای قربونش این دخملیه چه خوردنی میخنده اتفاقا منم دیشب به همین فکر میکردم که کی میشه الینا چهل روزش تموم شه و یه خورده بزرگتر بشه آخه تنهایی بچه داری خیلی واسم سخته
بهار(مامانی شهراد)
27 آذر 90 13:42
سلام گلم زود بیا پیشمخوشحالی و ناراحتیرو تو یه آپ دارم
زیبا
27 آذر 90 16:34
سلام دوست من ،من با افتخار شما رو لینک کردم.به امید دیدار
faeqeh
28 آذر 90 11:53
salam khale baran omad behemon sar bezanid khoshhal mishim
شهرزاد مامان حسین
28 آذر 90 15:50
چه عکسای شیرینی. اسفند یادت نره مامانی
مامان لیلا
28 آذر 90 21:04
چه زود دیر می شود. مامانی با هلنا جون خیلی بازی کن.الان که یک بچه شش ماهه میبینم انقدر دلم میخواد باهش بازی کنم تا چشم به هم میزنی دو سالش تموم میشه.
مامان کیارش
1 دی 90 20:59
سلام .واقعا همینجوره .ما همیشه منتظر بزرگ شدن بچه ها هستیم ولی هر سن وسال دغدغه های خاص خودش رو داره. در ضمن دخمل نازمون خیلی خوشگل شده هزار ماشااله.
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
3 دی 90 0:14
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . باعث افتخارمه من هم در ليست دوستان شما باشم خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بيارين و نظرتون رو درباره وبلاگ من بنويسين. www.jegheleh.niniweblog.com
خاله ی امیرعلی
10 دی 90 20:51
چه نازه این هلنا خشگل ماشالاه هزارماشالاه خیلی خوردنیه خدا براتون نگه داره
مامان حسن کوچولو
26 دی 90 16:23
ماشالله نی نی شما هم کم نمک نداره خدا براتون حفظش کنه خوشحال میشم بازم به وبلاگ پسرم سر بزنید
مریم مامان عسل
10 بهمن 90 0:29
مامان پریسا؟ کجایی پس؟ دلمون تنگ شده واستون؟ هلنا جونم خوبه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد