HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

نفس من

هلنا و این روزا

1390/9/5 14:05
نویسنده : پریسا
1,250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم این روزا ماشاله خیلی بلا شدی .همش می خوای بشینی از خوابیدن خوشت نمیاد

دوست داری باهات مدام بازی کنیم .هر چی دم دستت میاد می کنی  تو دهنت.و یه اتفاق جالب اینکه

پنجشنبه برای اولین بار خیلی واضح گفتی مامان.

روز ها هم تا داره هوا تاریک می شه تند تند پشت سر هم می گی بابا.مثل مامانت حسابی ددری شدی.

خلاصه اینکه همش در حال ورجه وورجه ای .

الان مدتی دکتر  برات حریره فرنی و سوپ ماهیچه رو  تجویز کرده و منم از صبح بیدار میشم برای تهیه  این

غذاهاو ...

خلاصه اینکه بالاخره تو هم داری بزرگ می شی و ما  هر روز بیشتر به تو و آینده تو فکر می کنیم

اینم یه عکس از هلنا خانوم که چون نمی تونه فعلا بره استخر مجبوره مایوشو تو خونه بپوشه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

مامان سام
5 آذر 90 14:13
نازي هلنا خانوم


مرسی خاله جونم که سر زدی
مامان یسنا
5 آذر 90 16:56
به به!!! غداخور شدی هلنا جونم !!!خوب غذا بخور که تپل شی عزیزدلم



چشم خاله جونم
مامان محمد پارسا
5 آذر 90 17:46
سلام گل خاله
نازشو برم که ملوس شده مایو چقدر نازش کرده مامانی


سلام خاله جون مرسی چشمات قشنگ می بینه
مامان نفس طلایی
5 آذر 90 18:53
عزیز دلم گل دخملی


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان پریسا
5 آذر 90 18:55
وای چه لباس نازی. این چیزا رو که گفتی یاد چند ماه قبل پریسا افتادم.
گلم بشه مواظبش باش.


مرسی خاله مهربونم
تینا
5 آذر 90 19:58
وای چه ناز شده ... چه مایوی نازی داری دختر بلا ..... مامانش از طرف من یه عالمه ببوسش


مرسي خاله جونم حتما عزيزم
زهره مامان هلیا
5 آذر 90 20:04
به به چه مایو خوشگلی ماشالله هلنا خیلی زود حرف زدي


مرسي خاله جون اخه بلام
مریم
5 آذر 90 20:27
سلام پریسا جون ....مرسی که به وب پسرم سر میزنی........دختر گلت ماشالاه روز به روز داره ناز تر و خوردنی تر میشه از طرف من یه ماچ ابدار بکنش.......


سلام مریم جون خیلی لطف داری کاشکی بشه ببینیمت
بابای مهرسا
5 آذر 90 23:45
سلام
خیلی خوشکل شده
خدا نگهدارش


سلام ممنونم
مامان
6 آذر 90 2:15
سلام عزیزم بدو بیا که با یک مطلب اموزنده اپم دیر نکنیااااااااا
مامان تربچه
6 آذر 90 7:40
وای چه قدر توی این لباس بانمک شده


مسی مهربونترین
مامان صدف
6 آذر 90 7:49
موش بخورتت هلنا زنبوری


مرسی خاله عزیزم
مامان نینی طلا
6 آذر 90 13:53
واااااااااای چقدر لذت بخشه که نینیامون بزرگ بشن و به ما بگن مامان! کی میشه پسره منم به دنیا بیاد و منو مامان صدا کنه


اره واقعا خیلی انشاله به دنیا می آید هم میگه مامان هم می گه خاله الهی فداش بشم



عاشق باران
6 آذر 90 17:01
امروز ختم قرآنه التماس دعا


بله عزیزم من خوندم انشاله که قبول بشه
حسنا سادات
6 آذر 90 17:21
سلام پریسا جون
ممنون که به حسنای من سر زدین
دختر نازتو به جای من ببوس
من شما رو لینک کردم خوشحال میشم که حسنای منم لینک کنید


سلام عزیزم چشم با کمال میل
مامان وندا
6 آذر 90 20:01
وای چه مایوی خوشگلی،چقدرم بهش میاد،منم حتما واسه وندا از این مایوها میگیرم آخه تا حالا این مدلی ندیده بودم،مبارکت باشه خاله


مرسی عزیزم خاله جون اصلا قابل وندای گل رو نداره



سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 آذر 90 22:45
په بانمک شدی هلنای خاله. قربونت


مرسی خاله جونمی
mamane sepehr
7 آذر 90 10:40
vaaayyyyy che zanbore namaki
ishala hamishe salem bashi aziiiizam


مرسی خاله مهربون بازم بیا پیشمون
مامان
8 آذر 90 8:21
سلام- ممنون عزيزم كه به ما سر زدي- هلنا خانم ماشاءالله زود به حرف زدن افتاده- چقدرم اين لباسش قشنگه - غذا كه بخوره روز به روز تپل مپل تر ميشه


سلام خواهش ميكنم از اشنايي با شما خيلي خوشحالم دوست خوبم بله درست مي فرماييد
مامان لیلا
8 آذر 90 8:26
چه خوشگل شدی خاله با این لباست. ماشالله یک گوله نمکه.قربونت بشم میبوسمت


مرسي عزيز دلم ممنونم بوسسسسسسسسسس
مامان ابوالفضل
8 آذر 90 10:41
ای جانم
چه شیرین میخنده


مسي عزيزمممممم
نرگس
8 آذر 90 12:48
عزیزه دلم قربون اون خندهات بشم من
مشاءالله خیلی نازی گلم
آخرش می خورمت
بابا این عکسها رو به آدم نشون ندین غش کردم


خدا نكنه عزيزم مرسي لطف داري خاله جوني
مریم مامان ملینا
8 آذر 90 13:54
وای عزیزم، خیلی زود نیست که هلنا جون مامان بابا رو یاد گرفته بگه!؟
خوش بحالت پریسا جون.
من خیلی منتظر اون روزم



ماماني من خيلي باهاش حرف مي زنم انشاله ملينا جونم همين روزا مي كه
مامان محمد پارسا
8 آذر 90 19:12
نازشو برم من
مامانی عکس جدید


حتما عزيزم
مامان نفس طلایی
8 آذر 90 22:34



مرسي خاله منم ١٠٠٠ تا بوس
مامن کیارش
8 آذر 90 23:12
نی نی خوشگل شدی(از زبان کیارش).خیلی بانمک و ناز شدی .هزار ماشااله


مرسي كيارش دوست جونم و خاله مهربونم
faeqeh
8 آذر 90 23:47
قوربون خودتو اون مایو خوشگلت برم قرتی خانم


خدا نكنه خاله جون
مامان آرینا
9 آذر 90 1:05
سلام عزیزم.چه خوردنی شده تو این عکسا.از طرف من وآرینا ببوسینش یه عالمه.
درست کردن غذا واسه نی نی رو خیلی دوست درم.


نازنين
10 آذر 90 23:41
زنبور كوچولو خيلي ناز شدي ماشالا
شيوا
11 آذر 90 20:52
وبلاگت خوبه ادت مي كنم تو هم منواد كن


سلام دوست خوبم آدرستو نذاشتی برام
مامان رها
12 آذر 90 13:24
وای عزیزم چه مایوی خوشگلی چه ماه شدی خاله
مامان رها
12 آذر 90 13:26
وای خدای من چه مایوی خوشگلی خاله خیلی ماه شدی
مامانی حسنا جون
13 آذر 90 20:04
خورشید
13 آذر 90 20:04
وای خاله قربونت برم با اون مایوی خوشگلت عسلم
خورشید
13 آذر 90 20:05
وای خاله قربونت برم با اون مایوت عسلم


خدا نكنه خاله جوني
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد