HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

نفس من

سالگرد عقد

1390/9/2 0:02
نویسنده : پریسا
1,639 بازدید
اشتراک گذاری

توی جاده ای که انتهاش معلوم نیست پیاده یا سواره بودنت فرقی نمی کنه، اما اگه همراهی داشته

باشی که تنهات نذاره ،بی انتها بودن جاده برات آرزو میشه ......

٤ سال پیش در چنین روزی منو بابا مجيد با هم پیمان بستیم که در خوشی و نا خوشی هامون  تا ابد در

 کنار هم بمونیم  تا به امروز هر سال به هم تبریک گفتیم و به هم هدیه دادیم ولی امسال با سالهای دیگه

 خیلی فرق داره خدا به ما یه هدیه ای داده که از همه هدایا برامون با ارزش تره اونم تو گل دخترمونی

که حالا  شدی تمام زندگیمون.

خدایا ازت ممنونم و به خودم به خاطر داشتن همسر مهربونم و دختر عزیزتر از جونم می بالم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (33)

بهار(مامانی شهراد)
1 آذر 90 16:40
salam azizam che kadoye khoshgeli.daste mamano babat dard nakone enshaallah hamishe salamat bashi


سلام مرسی عزیزم
عاشق باران
1 آذر 90 19:43
خیلی قشنگ بود "بی انتها بودن جاده برات آرزو میشه ..." سالگرد عقدتون مبارک ایشالله 4 سال دیگه هم یه هدیه ی دیگه از خدا بگیرید و بشید 4 تا
الهام مامان رامیلا
1 آذر 90 20:32
مبارکه عزیزم انشالله همیشه با هم خوش وخرم باشید


مرسي دوست مهربونم
dp
1 آذر 90 21:42
سلام . بابای ملیسا خانم با افتخار وبلاگ دخترشون رو به روز کردند . ببخشید فرصت نبود کارت دعوت براتون تهیه کنیم . ملیسا جان ، خوشحال میشه اگر افتخار بدید و وبلاگش رو با نور دیدگانتون منور کنید .


حتما ميايم
مامان آریان جون
1 آذر 90 23:35
سالگرد عقدتون مبارک.ماهم بهتون تبریک میگیم.خدا هدیه قشنگتون رو براتون ببخشه


ممنونم دوست عزيزم لطف داري
مامان یسنا
1 آذر 90 23:36
آروزمه تو جاده زندگیت همیشه خوشحال قدم برداری



ممنونم دوست خوبم
مامان آرینا
2 آذر 90 1:20
عزیزم سالگرد عقدتون مبارک.


مرسي دوست عزيزم
مامان صدف
2 آذر 90 8:41
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر …
سالگرد عقدتان مبارک



مرسي عزيز دلم
مامان رادمان
2 آذر 90 9:03
مبارك باشه ان شاءالله هميشه شاد و پيروز باشيد- كادوي هلنا جون هم خيلي خوشكله كاش منم دختر داشتم براش طلاهاي به اين قشنگي مي خريدم.


سلام عزيز دلم انشاله دامادي رادمان جون واسه عروس خوبت مي خري
مامان آیلا
2 آذر 90 9:21
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم


ممنونم دوست عزيزم
مامان رويين
2 آذر 90 10:04
سلام
ايشاالله هميشه خوب و خوش براي هم و در كنار هم باشيد.
سالگرد ازدواجتون مبارك


ممنونم عزيزم
مامان رها
2 آذر 90 10:37
سلام عزیزم سالگرد عقدتون مبارک باشه گلم ممنون گلم که برای داداشم دعا کردی


سلام مرسي عزيزم
مامانی حسنا جون
2 آذر 90 10:57
سلام خانمی و جیگر خاله ببخشید دیر شد آخه ...
راستی یادم رفت
سالگرد عقدتونم مبارک
ان شالله به تعداد نفسهاتون کنار هم خوش باشین
راستی خیلی جالبه منو همسرم هم 4 سال پیش عقد کردیم و همین یک چند روز پیش سالگردمونو جشن گرفتیم وای چه جالب مگه نننننننننننننننه


سلام عزيزم واي جالبه دقت كردي دوستم ما با هم تو بيشتر موارد تفاهم داريم
مامانی حسنا جون
2 آذر 90 11:06
سلام یادم رفت بگم با افتخار لینکتون کردم شما هم اگه افتخار بدین حسنا جونو لینک کنید
مامان نفس طلایی
2 آذر 90 14:03
مبارکه


مرسي عزيزم
مامان ابوالفضل
2 آذر 90 15:03
سلام عزیزم
سالگرد عقدتون مبارک
سالهای سال در کنار هم با هلنای گل شاد و خوش باشین
هر روز شیرینیه زندگیتون بیشتر بشه
براتون بهترینا رو آرزو دارم


مرسي عزيز دلم
مامان محمد پارسا
2 آذر 90 16:18
سلام عزیزم
سالگرد عقدتون مبارک انشاالله همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشید


ممنونم دوست خوبم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 آذر 90 19:56
مبارک باشه گلم. همیشه شاد و خرم باشید.


مرسي عزيزم
مامان مبینا
3 آذر 90 0:09
سلام عزیزم تبریک می گم چهارمین سالگرد پیوندتون رو ایشالا جمع سه تاییتون همیشه شادو سلامت باشه.
مامان آرینا
3 آذر 90 0:42
سلام دوست من اگر اجازه بدید لینکتون کنم.



سلام عزيزم باعث افتخاره
مامان نفس طلایی
3 آذر 90 7:24
عزیزم ممنونم از نظری که برام گذاشتی


خواهش می کنم عزیزم
مامان محمد پارسا
3 آذر 90 8:49



مرسی عزیییییییییییزم
مامان آرين
3 آذر 90 11:46
سالگرد عقدتون مبارك الهي كه هميشه خوشبخت باشيد و لباتون خندون...
به ارين من هم يه سر بزن خاله خوشحال ميشه


مرسی عزیزم ممنونم حتما با کمال میل
مامان وندا
3 آذر 90 13:58
سلام عزیزم ایشالا همیشه در کنار هم با شادی زندگیتون به همراه عسل کوچولو جشن بگیرید


سلام مرسی عزیز دلم
مامان آرینا
3 آذر 90 23:16
سلام دوست خوبم.ممنون که وقت می ذارید
وبه ما سر می زنید .


خواهش می کنم از آشنایی باهات خوشحالم دوستم
منا مامان الینا
4 آذر 90 20:14
سلام پریسا جون ببخشید دیر اومدم که تبریک بگم
اما تبریک صمیمانه من را از اعماق وجود خودم و اعماق وجود دل الینا جون پذیرا باش
با آرزوی سالهای پر از عشق و شور زندگی در کنار همسر و دختر گلت


سلام عزیزم نه بابا خواهش میکنم الهی من قربون اون دلتون بشم
نازنین
5 آذر 90 0:22
سلام.تبریک میگم همیشه شاد باشید.


ممنونم عزیزم
مامان لیلا
5 آذر 90 7:26
سالگرد عقدتون مبارک.همیشه در کنار هم شاد و سعادتمند باشید.هلنا جونو ببوس


مرسی دوست مهربون
مامان محمد پوریا
5 آذر 90 12:11
سلام سالگرد پیوندتون رو تبریک میگم


ممنونم دوست خوبم
خورشید
5 آذر 90 13:11
شسلام عزیزم مبارک باشه ایشالله که هزار سال با شادی و خوشی وسلامت در کنار هم باشید


سلام مرسی عزیزم
مامان کیارش
8 آذر 90 23:10
سلام .مبارکه ایشالا سالهای سال در کنار هم عشق رو تقسیم کنید و با هلنا جونم هر روزتون قشنگتر از دیروزتون باشه.


ممنونم عزيزم
مامان محمدرضا(شازده...)
14 آذر 90 21:46
سلام پریساجان با تاخیر تبریک من رو بپذیرید ، ان شاالله همییییییییییشه سلامت و شاد باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد