HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

نفس من

قوانين نيوتوني كه از قلم افتاد

1390/8/17 12:57
نویسنده : پریسا
1,105 بازدید
اشتراک گذاری
قانون صف: اگر شما از یک صف به صف دیگری رفتید، سرعت صف قبلی بیشتر از صف فعلی خواهد شد. قانون تلفن: اگر شما شماره‌ای را اشتباه گرفتید، آن شماره هیچگاه اشغال نخواهد بود. قانون تعمیر: بعد از این که دست‌تان حسابی گریسی شد، بینی شما شروع به خارش خواهد کرد. قانون کارگاه: اگر چیزی از دست‌تان افتاد، قطعاً به پرت‌ترین گوشه ممکن خواهد خزید. قانون معذوریت: اگر بهانه‌تان پیش رئیس برای دیر آمدن پنچر شدن ماشین‌تان باشد، روز بعد واقعاً به خاطر پنچر شدن ماشین‌تان، دیرتان خواهد شد. قانون حمام: وقتی که خوب زیر دوش خیس خوردید تلفن شما زنگ خواهد زد. قانون روبرو شدن: احتمال روبرو شدن با یک آشنا وقتی که با کسی هستید که مایل نیستید با او دیده شوید افزایش می‌یابد. قانون نتیجه: وقتی می‌خواهید به کسی ثابت کنید که یک ماشین کار نمی‌کند، کار خواهد کرد. قانون بیومکانیک: نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد. قانون تئاتر: کسانی که صندلی آنها از راه‌روها دورتر است دیرتر می‌آیند. قانون قهوه: قبل از اولین جرعه از قهوه داغتان، رئیس‌تان از شما کاری خواهد خواست که تا سرد شدن قهوه طول خواهد کشید.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان لیلا
17 آبان 90 20:27
و یک قانون کلی دیگه به هر چیز منفی که فکر کنی واز اون بترسی به سرت میاد.پریسا جون همیشه مثبت اندیش باش. هلنا جونو ببوس.


بله درست عزيزم حق با شماست
مامان پریسا
18 آبان 90 10:15
سلام گلم چه جالب نوشتی.
راستی تولد پریسا جونه. با هلنای عزیزم تشریف بیار. میسی.


سلام عزیزم جشم با کمال میل
تینا
18 آبان 90 14:15
مطلب خیلی جالبی بود و البته واقعیت هم داره
از هلنا جون بازم عکس بذار دوستم انقدر نازه که از دیدن عکساش سیر نمیشم


مرسی عزیزم چشم حتما لطف داری عزیز خاله
مریم مامان عسل
19 آبان 90 0:02
سلام خانومی. وای چه وبلاگ قشنگی داری. چه دختر نانازی. خدا برات حفظش کنه. من تقریبا تمام مطالب وبلاگتو خوندم. خیلی خوشم اومد. مخصوصا با صفحات مربوط به زمان بارداریت خیلی همزاد پنداری کردم! از آشناییتون خوشحال شدم و با افتخار لینکتون میکنم. بازم به ما سر بزن. التماس دعای مخصوص دارم برای این روزهای آخر بارداریم و برای سلامتی دخترم. ممنون.

سلام مامانی مهربون مرسی از لطفت.منم خیلی از آشناییت خوشحال شدم.انشاله به زودی نفس خاله به دنیا میاد خیلی مواظب خودت باش بازم بیا گلم

مامان آریان جون
19 آبان 90 0:31
باحال بود.
مامانی من و اریانم دلمون خیلی براتون تنگ شده.پس عکس جدید چی شد؟


سلام عزیزم ما هم خیلی دلمون هواتونو کرده چشم حتما
مارال
28 آبان 90 19:21
اخی موشموشی خاله ............... با این عکسای نازت...
10000000000000000 تا


واي مرسي خاله جون مهربونم منم يه دنيا بوس
مامان کیارش
1 آذر 90 13:47
جالب بود مرسی
مامان نفس طلایی
3 آذر 90 7:34
قانون درس : هر وقت درس نخوندی استادا برای جواب دادن درس صدات می کنن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد