HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

نفس من

نظرات (12)

تینا
27 مهر 90 19:15
الهی ... ایشالا زود خوب شی خاله


مرسی خاله جون
شهرزاد مامان حسین
27 مهر 90 23:10
الهی. چونم. ایشالله هر چی زودتر خوب خوب بشه


مرسی خاله مهربون
مامان آریان جون
28 مهر 90 0:12
ایشالله زود خوب بشی خاله.اخه عسلم تو چرا سرماخوردی.فکر دل خاله رو نکردی؟؟؟؟


مرسی خاله جون ببخشید شیطون گولم زد
مامان مبینا
28 مهر 90 2:15
قربونت برم چرا سرما خوردی؟به جاش شیر مامانی رو بخورتا زودبزرگ بشی.
ایشالا زود زود خوب بشی


سلام خاله جونم شیر مامانمو می خورم سرما هم خوردم ببینم چه مزه ای!
مامان محمد پارسا
29 مهر 90 11:39
سلام
مرسی سر زدی عزیزم
نازشو برم من که مریض شدی انشاالله زودی خوب بشی


سلام خاله جون خواهش می کنم شما هم بیایید پیشمون مرسی.
مامان خورشيد
29 مهر 90 12:40
عزيييييييزم ايشالله زودي خوب بشي


مرسی خاله مهربون
الهام مامان رامیلا
29 مهر 90 16:04
سلام پریسا جون مرسی از حضورت شرمنده دیر شد رامیلا هم مریض بود اسم مریصی میاد دلم می لرزه انشالله هلناگلم زود خوب بشه بازم بیا عزیزم خیلی خوشحال شدم از آشناییت


سلام عزیزم آخی انشاله که دیگه مریض نشه ناناز خاله چشم شما هم بیاید گلم
مامان رادمان
30 مهر 90 8:42
سلام- ممنون كه به ما سر زدي- واي چه لباس خوشگلي چقدر شاده- ان شاء الله زودتر خوب ميشي


سلام عزیزم ممنونم خاله جون شما هم هر از گاهی بیاید پیشمون خوشحال می شیم
مامان پریا
3 آبان 90 8:10
موش کوچولو بخورمت.


مرسی عزیزم که سر زدی
مامان پرنیا خانوم
5 آبان 90 9:46
وای عزیزم قربون اون زبون قشنگت انشالله زود خوب بشی عزیزکم


مرسی خاله عزیزم
نی نی توپولی
7 آبان 90 0:03
وای خاله قربونت برم...


خدا نكنه خاله جونم
نازنین
30 آبان 90 1:06
گل کوچولو ایشالا زود خوب بشی.


مرسي عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد