HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

نفس من

سفر مشهد

1390/7/4 12:37
نویسنده : پریسا
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ما برگشتیم جای همتون واقعا خیلی خالی بود.راستشو بخواید تا وارد حرم شدیم اول از همه برای همتون دعا

کردم .

هلنا خانم هم خیلی دختر خوبی بود اصلا ما رو اذیت نکرد .همش می ترسیدم که تو هواپیما گریه کنه اما

خدارو شکر آروم بود.و حسابی آبرو داری کرد .

اینم چند تا از عکسای نفسم :

 

نفسم واسه اولین بار سوار هواپیما شد

 

هلنا خانوم واسه اولین بار سوار هواپیما شده

زیارت

هلنا با بابا مجیدش

زیارت

لباس هلنا که بابا بزرگ و مامان بزرگ و عمه  اونجا برات خریدند

لباستو بابا بزرگ و مامان بزرگ و عمه زهرا از اونجا برات خریدند.

بهراد جون پسر عمه هلنا خانوم

بهراد جون پسر عمه هلنا خانوم

برگشت از سفر

برگشت از مسافرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

منا
4 مهر 90 14:12
زیارتت قبول عزیزم
مامان آرين
4 مهر 90 15:22
سلام هلنا جون خيلي نازي خاله دلم ميخواد يه گاز كوچولو ازت بگيرم خدا حفظش كنه مامان هلنا
مامان مهرسا
4 مهر 90 17:26
به به زیارت قبول خانم خانما باریکلا که دخمل خوبی بودی و مامانی و بابایی را اذیت نکردی
مامان نفس طلایی
4 مهر 90 17:32
سلام عزیزم زیارت قبول خوش به سعادتتون دلم پر کشید تا حرم
مامان ریحانا
4 مهر 90 17:56
سلام همیشه به این سفرا زیارت قبول
عاشق باران
4 مهر 90 18:59
سلام زیارت قبول ماشالله هلنا خانم حسابی بزرگ شده
مثل اینکه هوای مشهد خیلی سرده بوده لباسای گرم پوشیده هلنا خانم...
پروما هم که رفتین


آره خاله ج.ن هوا سرد بود بله پروما هم رفتیم جای شما خالی
مامان آریان جون
4 مهر 90 22:58
زیارت قبول
تجربه هواپیماسواری چطور بود عزیز خاله؟؟
قربون اون چشات بره خاله


خیلی خوب بود خاله ولی من همش خوابیدم انشاله سفر بعدی
زهره مامان هلیا
6 مهر 90 8:55
زیارت قبول خانومی همیشه به سفر و شادی آفرین هلنا دخمل ناز که مامانی رو اذیت نکردی
مامان آیلا
7 مهر 90 10:38
زیارت قبول . چه دخملی مخصوصا عکس آخری چه ژستی هم گرفته با اجازه شما رو لینک می کنم


ممنونم انشاله قسمت شما.
مامان پریناز
10 مهر 90 18:38
به به به....زیارت قبول انشالله همیشه سفر خیر و خوشی ماشالله به دخمل نانازی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد