HelenaHelena، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

نفس من

هلنا با کلی سوال

1391/6/11 16:43
نویسنده : پریسا
1,344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبمون

من شرمنده ام که انقدر دیر به دیر آپ میکنم راستش خیلی کار دارم و واقعا وقت کم میارم

اندر احوالات این روزای هلنا خانوم دخترم حسابی راه میره و شیطونی میکنه

از صبح که بیدار میشه وقتی تازه چشمای نازشو باز می کنه شروع میکنه به کلی سوال این چیه این چیه این کیه.

...و کافیه ٢ بار یه چیزیو بپرسه و من ٢ تا جواب متفاوت بدم که حسابی شاکی میشه و تا چند دقیقه هیچی

نمیپرسه.

دختر نازم تا الان ٥ تا دندون داره و هر روز هم چند تا منو گاز می گیره تا تیزی دندونشو تست کنه .

عاشق پله است تا میبینه بدو بدو میره که بره ازش بالا.

جون میده واسه خرابکاری اما دخترم حسابی هم آبروداری میکنه وقتی یه جا بهش میگم مامانی دست نزن و

خرابکاری نکن تند تند میگه چشم.

باباشو خیلی دوست داره و وقتی اون باشه مامانیشو اصلا نگاه هم نمیکنه.

چند روز پیش هم عقد و عروسی عمه زهرا بود و دخترم کلی رقصید  اینم یک سری عکس از فرشتم با چند تا

عکس از تولدش

 .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
11 شهریور 91 17:28
ای جاااااااااانم دخترمون ماشاالله بزرگ شده خوبی پریساجون دلم براتون تنگ شده بود
مامان عسل
12 شهریور 91 1:20
ای جااااااااااااااااااااااااااان راستی ، این حس کنجکاوی و دقتش به کی رفته؟D
مامان حسناسادات
12 شهریور 91 11:20
ماشالا خانمی شده برای خودش هلنا جونم. عزیزم برو خصوصی
مریم مامان ملینا
12 شهریور 91 12:45
ماشالا ماشالا خاااااااااااااااااااااااانومی شده هلناجون الهی قربونت برم که میرقصی هم پریساجون بنظر من که دخترت خیلی نسبت به سنش زودتر شروع به حرف زدن کرد و حالا هم که میبینیم کنجکاوی میکنه و سوال هم میپرسه، خیلی واسم جالبه روی ماهشو ببوس
ستاره آسمونی
12 شهریور 91 14:52
وای خدا من عاشق این دخترم. هلنای ناز و خوشگل. دلم می خواد بیام یه عالمه بغلش کنم. قربون اون قد و بالات ----- نگران نباش عزیزم.کمبود وقت مشکل همه ست!
مامان مبینا
12 شهریور 91 15:40
الهی چقدر بزرگ شده دخترم.کلی دلمون براتون تنگ شده بود. مبیناهم خیلی شیطون شده،ولی هنوز حرف با معنی نمی زنه،یکم دراین باره دلم گرفته
مامان مبینا
12 شهریور 91 15:44
خصوصی داری عزیزم
عاشق باران
15 شهریور 91 23:24
وای چه تیپی زده خوشگل خانم خیلی لباسش قشنگه ماشالله
مامان وندا
16 شهریور 91 12:17
سلام پریسا جون خوبی؟ عزیزم من بهتون سر میزنم حتی وقتایی که آپ نمکنید....اما نتونستم نظر بذارم...بعدم که نی نی وبلاگ قطع شد....حتی دیروز واستون تلگراف زدم اما میزد آدرسی پیدا نشد.... ماشالا هلنای نازم بزرگ و خانم شده....تو این لباس زیباتر هم شده....می بوسمت عشق من
الهه مامان روشا جون
16 شهریور 91 12:26
سلام پریسا جون.ممنون از اینکه بهمون سر زدی.همهی ی عکسا قشنگ بودن هلنا جونمم که مثل همیشه زیبا و دوست داشتنی.
الهه مامان روشا جون
16 شهریور 91 12:27
سلام پریسا چون.مرسی که اومدی پیشمون. همه ی عکسا خوشگل بود هلنا جونم مثل همیشه دوست داشتنی و زیبا.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 شهریور 91 10:26
ماشالله به این دختر طلا. چه عکسای نازی بوسسسسسسسسسسس
مامان آرتین
18 شهریور 91 19:11
هزار ماشالا خاله جون حسابی خانم شدی بووووووووووس
الهه مامان یسنا
19 شهریور 91 11:42
چه خانمی شدی هلنا جون!!! هزار تا بوس برای تو دختر ناز خاله ما اومدیم با کلی عکس منتظر نگاه قشنگت هستم
فرنگیس مامان سورانا
22 شهریور 91 16:28
سلام مامان هلنا دختر خیلی خوشگلی دارین من تازه برای دخترم وب درست کردم لطفا اگه میتونین منو با اسم سوزانا عشق مامان لین کنین لطفا به من هم سر بزنین
الهام مامان یاسی طلا
23 شهریور 91 4:46
ماشالله چه دختر نازی دارین چه قده شیرینه مرسی که بهمون سر زدین
شهرزاد مامان حسین
24 شهریور 91 16:21
الهی. چقدر خوردنیه
رز دسته گل مامان
25 شهریور 91 9:34
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O رز به روز شده منتظرتون هستیم
راستین جوجو
25 شهریور 91 13:36
وای این موش موشکو ببینید
مامان آیلا
26 شهریور 91 10:53
چه دخملی شده نازنین خاله . چه کیکی به به
كتي(مامان آقا مهديار)
26 شهریور 91 15:23
http://mahdiyarr.niniweblog.com/ ادرس جديد وبلاگ مهديارمه لطفا لينك توي وبلاگتون رو به اين ادرس تغيير بدين ممنونم
كتي(مامان آقا مهديار)
26 شهریور 91 15:24
ماشالله هزار الله و اكبرررررررررر چه خانومي شده نفسسسسسسسسس
مامان آرمیتا
28 شهریور 91 12:49
سلام عزیزم روز دختر را به هلنا جون مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس من می باشد